" Flower "

Flower

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Bakal dikenang suatu hari nanti}
Tuesday, 16 June 2015 | 05:28 | 0Comment

2015 adalah tahun yang paling bermakna. Tahun di mana batch 1998 akan menghadapi SPM kelak huhu rasa cuak , gementar , takut , risau semua ada 😥 tahun ni juga lah aku kenal siapa kawan siapa lawan. Aku kena bahagia dan derita. Aku kenal sikap manusia . Aku tahu hati manusia berubah ubah begitu juga sikapnya yang sering berubah ubah. Tak semua yang kita mahu , kita akan memiliki. Manusia mampu dan boleh mencari harta. Tapi harta yang bernilai yang tidak mampu dibeli adalah SAHABAT 👬👭

Kita tentu kenal siapa sahabat siapa musuh. Dah 17 tahun cukup untuk kita fikir yang mana baik dan yang mana buruk 😊 kita sebagai manusia yang lemah harus mencari sahabat serta kawan yang baik yang mampu untuk membimbing kita jika kita lalai. Jika kita dalam kesusahan , kawan kita mampu memberi pertolongan dalam nasihat dan sokongan. Itulah sahabat sejati yang sentiasa bersama ketika susah dan senang.

Trending sekarang ni 'friendshipgoals' . Apa itu friendship goals ? Sehinggakan ada yang mengejar itu semua kerana mahu orang pandang mereka bahawa mereka famous. Mahu perhatian serta pujian. Manusia zaman sekarang begitulah. Kejar hot sana kejar hot sini. Sampai abaikan hati dan perasaan kwn sendiri yang terasa. 😔

Terima kasih sahabat , kawan sekelas , kwn baik , kawan sekolah , dan lain lain. Thank you for make me happy sepanjang aku hidup sebagai seorang pelajar sekolah 😘 muah